Информация за доставка


Срок за доставка.

Всички продукти се доставят до всяка точка на територията на България. За България доставката се извършва от куриерска фирма Еконт Експрес. Всички клиенти на Dm Parts получават  отстъпка от цената за доставка. Тя се определя от стойността на пратката и  нейните килограми. Заплащат се при доставка с наложен платеж. Всяка пратка се изпраща автоматично с включена опция за преглед. При получаване в офис на Еконт или на адрес доставката се заплаща от клиента. При получаване на място от наш офис НЕ се заплаща доставка.

Начин на доставка.

За да вземете поръчка от магазин на Dm Parts  е необходимо, предварително  да я заявите по телефона, онлайн чат или през интернет страницата.

Заявените части за закупуване от наш магазин във гр.Варна или Търговище, могат да се  доставят на същия или най-късно на следващия ден., като предварително трябва да са потвърдени от наш оператор.

Цена на поръчката.

Крайната цена на поръчката се калкулира като сбор от цените на поръчаните продукти. Всички цени са с включен ДДС и не подлежат на промяна от момента на поръчване до момента на плащане. Към цената на поръчката се добавя и цена за доставка. DmParts има правото да променя цените обявени в сайта без предварително уведомяване на потребителите. При допуснати технически грешки при публикуване на цените DmParts. има правото да откаже поръчката и не дължи обезщетение по никакъв начин на потребителя.

 

Срок на доставка и връщане.

Поръчки направени до 15:00ч. с потвърдена наличност от оператор се изпращат на същия ден.

Доставят се на клиента на следващия работен ден от фирма Еконт Експрес освен в случаите на форсмажор.

Поръчки направени в почивни дни се изпращат на първия работен ден от следваща работна седмица.

Поръчката или част от нея може да бъде заменена/върната до 14 дни без да е нарушен търговския вид (стоката не трябва да е употребявана или монтирана и със запазен търговски вид с опаковката, кутията или пликът, в който е получена) придружена с документ за закупуване (касов бон, фактура).

 

При получаване на стоката от страна на клиента, същия винаги има правото на опция "преглед на пратка", преди да я заплати. В случай, че е допусната грешка от страна на DmParts и продукта е объркан или има транспортни повреди, клиента не е длъжен да приеме стоката. В такъв случай, трябва да се свърже с DmParts  (info@dmparts.bg) или на посочените телефони от сайта. DmParts се задължава в максимално кратък срок да замени грешно изпратената стока с избраната от клиента, като разходите по замяната на стоката за изцяло за сметка на DmParts. Рекламации след получаването на стоките се извършват съгласно общите условия.